جامعة المزخرفات

مزخرفاتی بیش برای ریش درازان گرسنه

جامعة المزخرفات

مزخرفاتی بیش برای ریش درازان گرسنه

در احوال تقسیم غنائم

از دیرباز تا کنون زنی نبوده که توسط مار سفیدی که دم خود را برای سیر شدن بچه موشهای مرداب دور مزرعه ی ما قربانی کرده ، آسیب دیده باشد به همین دلیل است که در آن زمان مردم مزرعه برای کاشتن گندم عجله نمیکردند .همچنان گلادیاتور شهر ما با شعله ی شمعی به سپر خود ضربه میزد و به یاری برده ی بینوای دامداران شهر میرفت ، اینگونه بود که مردمک چشم گاو خشمگین دشمنان ما بر نعره ی دلنواز اسب سفید دوستان ما چیره شد و در پایان جنگ غنایم پخش شد و به همگی به مساوات تقسیم بشد ، به گونه ای که سیب گندیده ی بر جای مانده از مدفوع فیل چلاق نیز به بینوایان رسید و آنان خوشحال شده ، جشن و سرور بر پای کردند و سینه خیز به مقر استقرار استاد رفتند و ایشان را به طمع گرفتن غنایم بیشتر شرحه شرحه کردند . اینگونه بود که در کتاب اسرار بی منطق از آنان به نیکی یاد شد .
نظرات 2 + ارسال نظر
بوف کور جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ق.ظ http://bofekor.blogsky.com

نوروزت مبارک
سال نو مبارک

ممنون

بوف کور جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ق.ظ http://bofekor.blogsky.com

نه عزیزم خودم بودم من سال نو را تبریک گفتم که بیایی وبلاگم را بخوانی و نظربدهی همین . مرسی

ممنون از نظرت . خوشحال شدم . اگه خواستی تبادل لینک کنیم بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد